سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری خبر داد. 

 آغاز به کار نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رضا صفری اظهار کرد: این دو نمایشگاه از عصرسه شنبه ۲۶ دی ماه  ساعت ۱۷ و ۳۰ افتتاح شد و تا ۲۹ دیماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت. 

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری این نمایشگاه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان لوازم خانگی برقی و غیر برقی از جمله لوازم و ظروف آشپزخانه، یخچال، لباسشویی، بلور و چینی،آرکوپال و لوازم صوتی تصویری شامل تلویزیون، اسپیکر است. 

وی در خصوص برنامه‌های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری نیز بیان کرد: بازدید هیات رئیسه انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران  و همچنین بازدید هیات تجاری افغانستان از برنامه‌های جانبی این دو نمایشگاه است.

صفری بیان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری در فضایی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند. 

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این دو نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه‌های حاضر بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری ۱۰۵ شرکت است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۵۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۵۵ شرکت از استان‌های خراسان شمالی، تهران، البرز، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران است.

گفتنی است؛ این دو نمایشگاه تا ۲۹ دیماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید به عمل آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.