مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: مصرف گاز طبیعی از سوی مشترکان استان در دی ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش ۱۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در همدان

به گزارش قدس آنلاین، مجید الهیاری افزود: مشترکان گاز استان همدان از ابتدای دی ماه ۳۱۹ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۹۱۵ متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۶۷ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۱۳۴ متر مکعب ثبت شده بود.

وی اظهار کرد: مشترکان گاز استان همدان روز گذشته ۱۴ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۵۹ متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال، ۱۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۴۴۳ متر مکعب به ثبت رسیده بود و کاهش ۹.۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.

الهیاری تصریح کرد: مصرف گاز طبیعی استان همدان از ابتدای سالجاری تاکنون سه میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۲۲۲ هزار متر مکعب ثبت شده است و این میزان در مدت مشابه سال گذشته سه میلیارد و ۲۰۴ میلیون و ۱۸۲ هزار متر مکعب بود.

وی ادامه داد: استان همدان در گروه استان‌های اقلیم یک و ۲ تعرفه گاز قرار دارد و مصرف تا سقف ۴۵۰ متر مکعب تغییری در گازبهای مشترکان ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: استان همدان، نزدیک به ۶۷۰ هزار مشترک گاز دارد که از این تعداد، ۶۱۰ هزار مشترک خانگی و تجاری هستند که از تعداد کل مشترکان گاز استان همدان، ۴۴۰ هزار مشترک شهری و ۲۳۳ هزار مشترک نیز روستایی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.