رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ایجاد دانشکده پرستاری در شهرستان مهریز به صورت تمام خیری در آینده نزدیک خبر داد.

تاسیس دانشکده علوم پرستاری در مهریز یزد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «سید مهدی هاشمی» از اتخاذ این تصمیم در نشستی که با حضور «سیدرسول محسن زاده» مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز و خیر حوزه سلامت «محمد جواد زارع بیدکی» و برخی مسئولان دیگر دانشگاه برگزار شد، خبر داد و تصریح کرد: در این نشست مقرر شد دانشکده پرستاری در آینده نزدیک در شهرستان مهریز تاسیس شود.

وی نسبت به انجام امور اداری و تامین نیروی هیئت علمی این دانشکده قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده زمینه جذب دانشجو در این دانشکده فراهم شود.

«سیدرسول محسن زاده» مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به کمبود نیروی متخصص در چهار رشته پرستاری و مامائی، آزمایشگاه، اتاق عمل و بیهوشی، تاسیس دانشگاهی در این خصوص از نیازهای ضروری استان و منطقه است.

«محمد جواد زارع بیدکی» خیر مهریزی نیز در خصوص ساخت این دانشکده و تامین و تجهیز کامل نیازهای آموزشی این چهار رشته  به صورت تمام خیری قول مساعد داد.

البته هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در حاشیه این نشست جهت راه اندازی طرح توسه بیمارستان مهریز نیز از بابت تامین نیروهای متخصص و فوق تخصص مطرح و مجرب استان، قول مساعدت داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.