با توجه به افزایش تقاضا برای بازگشت هزینه عمره از سوی برخی متقاضیان این سفر معنوی، سازمان حج و زیارت می‌گوید که این مبلغ حتی برای افرادی که برایشان ویزا صادر شده، کامل پرداخت می‌شود.

متقضیان عمره می‌‎توانند پولشان را پس بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، «بیش از یک هفته است که هر روز زائران عمره از ما پولشان را می‌خواهند.» این را یکی از مدیران دفاتر زیارتی، علیرضا پاکدل می‌گوید.

امکان بازگشت پول زائران عمره از امروز ۲۶ دی فراهم شده است و زائران که ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان بابت این سفر پرداخت کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی درخواست سفر خود را لغو کنند. رئیس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی می‌گوید که «پس از بازگشت هزینه، مشکلی در فیش و اولویت ودیعه‌گذاران پیش نمی‌آید.»

عمره که قرار بود ۱۳ دی برقرار شود، به دلیل «مشکل فنی و تکنیکال‌» شروع نشده، لغو شد و همچنان هم خبری زمان برقراری اعزام‌ها اعلام نشده است.‌ بر همین اساس، بسیاری از زائران خواستار انصراف از سفر و بازگشت هزینه هستند.

این در حالی است که بیش از ۱۳ هزار ویزای عربستان صادر شده که با دلار ۵۰ هزار تومانی مبلغ آن بیش از ۷۵ میلیارد تومان می‌شود. مسؤولان سازمان حج و زیارت می‌گویند که «هزینه عمره حتی برای زائرانی که برایشان ویزا صادر شده، کامل پرداخت می‌شود.»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.