همزمان با هفته نخست ماه مبارک رجب ۱۰ نفر از زندانیان خراسان رضوی به همت خیران و با بدهی سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریالی از زندان های این استان آزاد شدند.

۱۰ زندانی نیازمند خراسان رضوی همزمان با آغاز ماه رجب آزاد شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، همزمان با آغاز ماه مبارک رجب و از ابتدای هفته جاری ۱۰ نفر از زندانیان مراکز تامینی و تربیتی استان با پرداخت بدهی توسط نهاد های حمایتی، خدام بارگاه منور رضوی و خیرین نیک اندیش و همچنین گذشت خیرخواهانه شاکیان پرونده از زندان شهرستان های قوچان، تایباد، سبزوار، کاشمر و گناباد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در زندان شهرستان کاشمر و پرداخت مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی چهار زندانی نیازمند این شهرستان شدند، همچنین ۲ زندانی قوچانی که با بدهی بالغ بر یک میلیارد هشتصد میلیون ریال در زندان تحمل حبس می کردند، با گذشت شاکیان پرونده و کمک های خیرخواهانه خیرین به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

همچنین ۲ زندانی دیگر با بدهی ۲۵۰ میلیون ریالی با گذشت شاکیان پرونده و کمک های نقدی خیران و همچنین استفاده از ارفاقات قضائی از زندان شهرستان های سبزوار و تایباد آزاد شدند.

یکی از خیران شهرستان گناباد نیز با پرداخت هزینه مراسم ترحیم پدر خود به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی ۲ نفر از زندانیان نیازمند این شهرستان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.