۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 957401

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تمرکزمان روی مسابقات است و دوست نداریم وارد حاشیه شویم.

اکبری: دوست نداریم وارد حاشیه شویم

به گزارش قدس آنلاین، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، ۲۷ دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری شد.

تیم‌های پیکان تهران و پاس گرگان این هفته در سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود پیکان خاتمه پیدا کرد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان درمورد این پیروزی اظهار داشت:به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. کادر فنی و بازیکنان تیم پاس گرگان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، چون تیم خوبی هستند. بازیکنان پیکان هم بازی خوبی از خود ارائه کردند و تمام برنامه‌های کادر فنی را در زمین به خوبی پیاده کردند. با روحیه خوبی بازی کردیم. بازی رفت را در گرگان به این تیم واگذار کرده بودیم، چون تیم حریف خیلی بهتر از ما ظاهر شده بود. توانستیم آن نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: این بازی در جدول هم برای ما خیلی مهم بود؛ البته همه بازی‌ها همین شرایط را دارند. تلاش می‌کنیم رفته رفته پیکان واقعی را به نمایش بگذاریم. برای پاس آرزوی موفقیت می‌کنم. نیم فصل دوم برای ما متفاوت پیش می‌رود، چون شرایط تیمی ما بهتر شده است. هم شناخت ما نسبت به بازیکنان بیشتر شده است و هم بازیکنان شناخت خوبی از ذهنیت کادر فنی پیدا کرده‌اند. از طرفی هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است.

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: باید از مدیریت باشگاه یعنی احمد مددی و همکارانش که برای ما زحمت می‌کشند تشکر کنم. برای موفقیت یک تیم باید سه فاکتور اصلی با هم هماهنگ باشند؛ مدیریت،بازیکن و کادر فنی که خداراشکر این شرایط در تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و با این شرایط عملکرد خوب تیمی ما هم بهتر می‌شود.

اکبری درمورد خبرهای حاشیه‌ای که اخیراً درمورد باشگاه پیکان منتشر شده بود، تصریح کرد: همه تیم‌ها مشکلاتی دارند و اینگونه نیست که تیمی بدون مشکل باشد. چیزی که من از احمد مددی می‌دانم این است که تمام تلاش خود را به کار می گیرد که مشکلات در کمترین حد خود به چشم بیایند. درمورد وعده‌های غذایی هم باید بگویم که طبیعی است بالاخره یک یا دو وعده غذای معمولی هم در منوی غذایی تیم وجود داشته باشد، اما دوست نداریم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم. مدیریت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند که بهترین امکانات را در اختیار تیم ما قرار دهد که با روحیه و انرژی بیشتری در مسابقات ظاهر شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.