هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال‌آوران زنجانی مسابقات آسیایی هانگژو با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از اقامه نماز جمعه اهدا شد.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال‌آوران زنجانی هانگژو

 آئین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال‌آوران استان زنجان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگ ژو چین ظهر جمعه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان زنجان در مصلی نمازجمعه برگزار شد.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال‌آوران زنجانی هانگژو

در این آئین که بعد از نماز جمعه و در حضور نمازگزاران زنجانی برگزار شد، در مراسمی با حضور آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان و جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هدایای اهدایی رهبر معظم انقلاب به ۶ مدال‌آور استان در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین اهدا شد.

ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های آسیایی هانگژو خوش درخشیدند و موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شامل یک طلا و پنج نقره و دو برنز بود.
در بازی‌های آسیایی افشین سلیمی و محسن محمد سیفی در رشته ووشو، مهسا جاور و زینب نوروزی در رشته قایقرانی و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هم رویا سلطانی در رشته پاراکانو، محسن بیگدلی در رشته بسکتبال با ویلچر، مدال‌آوران زنجانی در این رقابت‌ها بودند.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال‌آوران زنجانی هانگژو

رویا سلطانی مدالش را تقدیم کادر درمان مردم مظلوم غزه کرده است و با توجه به عدم حضور محسن بیگدلی در استان، برادر وی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.