فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران طی پیامی عروج شهادت گونه فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت و تاکید کرد: مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند او هیچگاه از خاطر دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار آن خطّه فراموش نخواهد شد.

سردار پاکپور: زحمات و اقدامات ارزشمند سردار خرّم فراموش نشدنی است

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج شهادت گونه فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار حاج زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است:

(( انّا لله وانّا الیه راجعون ))

امام صادق(ع): المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، قَنُوعٌ بِما اُوتیَ، لایَعظِمُ عَلَیه المَصائب. بحارالانوار۸۲/۱۳۳

در پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور آمده است:

با کمال تاسّف و تاثّر و با قلبی آکنده از غم و اندوه ، عروج شهادت گونه برادر جانباز و فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردارحاج عابدین خرّم که عمر  پربرکت خود را در مسیر  اعتلاء  و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش های والای نظام مقدّس و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان برد و بعد از تحمل یک دوره مشکلات و رنج  بیماری ناشی از آسیب ها و صدمات  مأموریت های مستمر آن دوران سخت و طاقت فرسا، سربلند از سال ها تلاش و  مجاهدت مخلصانه، به لقاءاللّه پیوست  را به حضور خانواده گرامی، خاندان محترم خرّم ،سایر بازماندگان عزیز و همرزمان و همکاران آن فقید سعید در قرارگاه منطقه ای عاشورا و سایر یگان های  نیروی زمینی  سپاه در استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزّیت عرض می نمایم.

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر  پرتلاش وخستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس و  مسئولیت دفاع از مرزهای شرف و امنیّت  شمال غرب و غرب کشور و نیز خدمات سال های متمادی پس از آن  دوران در مسئولیت های مختلف  ملّی و منطقه ای، هیچگاه از خاطر دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار آن خطّه فراموش  نخواهد شد.

سردار محمّد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان ضمن تسلیت مجدّد به مناسبت فقدان برادری متدیّن و مخلص و سرداری دلسوز و پرتلاش، از  درگاه پروردگار متعال برای خاندان  محترم خرّم  و سایر  بازماندگان آن عزیز سفر کرده ، صبر و شکیبایی و سلامتی و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ارواح طیبّه  شهداء،انبیاء و اولیاء (ع) مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

۳۰/۱۰/۱۴۰۲

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.