بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به ضعف خط دفاعی تیم ملی ایران گفت: متاسفانه در عمق دفاع خیلی مشکل داریم و در بازی مقابل هنگ‌کنگ دیدیم که مدافعان میانی اشتباهات زیادی داشتند. 

حلالی: عمق دفاع تیم ملی آسیب‌پذیر است/ هافبک‌ها همدیگر را نمی‌شناسند!

به گزارش قدس آنلاین اسماعیل حلالی ، در خصوص برد ایران مقابل هنگ‌کنگ در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اظهار داشت: در ۲ بازی که انجام دادیم توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم و صعودمان را هم قطعی کردیم. قطعا ضعف‌های داریم که باید قبل از بازی‌های حساس آن را برطرف کنیم. متاسفانه در بازی مقابل هنگ‌کنگ عملکرد خوبی از بازیکنان تیم ملی ندیدیم و همه انتظار داشتند که ایران در این بازی گل‌های بیشتری به ثمر برساند که این اتفاق نیفتاد و به نظر من بازیکنان از قبل روحیه خود را باخته بودند!

وی در مورد نقاط ضعف تیم ملی کشورمان گفت: متاسفانه همه بازیکنان ما تیم هنگ‌کنگ را دست کم گرفتند و در بازی شاهد بودیم که حریف چند موقعیت گل ۱۰۰ درصد داشت که خوشبختانه نتوانست از آن استفاده کند و این موضوع نشان‌دهنده ضعف ما در دفاع است. قطعا اگر این موضوع حل نشود، مقابل تیم‌های بزرگ آسیا به مشکل برمی‌خوریم. به نظر من هافبک‌های ما همدیگر را نمی‌شناختند و با اشتباهاتی که داشتند نزدیک بود گل دریافت کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره ناهماهنگی بازیکنان در بازی مقابل هنگ کنگ، اضافه کرد:‌ بازیکنان ما از لحاظ فنی بهترین هستند اما متاسفانه در این دیدار روحیه خود را از دست داده بودند. امیدوارم کادرفنی روی روحیه بازیکنان کار کند که بتوانند در بازی بعدی بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم حضور احمد نوراللهی در جام ملت‌های آسیا نیز یادآور شد: به شدت جای نوراللهی خالی‌ست. ای کاش او در این دو بازی حضور داشت. نوراللهی از لحاظ فنی خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند. نمی‌دانم به چه علتی به تیم ملی دعوت نشد! نوراللهی هافبک شوت‌زنی است که این ویژگی می‌توانست به نفع تیم ملی باشد اما در هر صورت به نظر امیر قلعه‌نویی احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه آیا با این نتایج می‌توانیم به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر کنیم، اضافه کرد: هدف‌مان قهرمانی در آسیا است. به نظر من اگر امسال با این نفرات نتوانیم قهرمان شویم، باید فکر قهرمانی در آسیا را از سرمان بیرون کنیم. در حال‌ حاضر کادر فنی باید از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کند.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره عملکرد خط دفاعی و غیبت شجاع خلیل‌زاده در بازی برابر هنگ‌کنگ هم گفت: همه بازیکنانی که در خط دفاعی هستند در یک سطح قرار دارند و نمی‌توانیم بگویم نبود شجاع باعث شد دفاع تیم ملی دچار ناهماهنگی شود. متاسفانه در عمق دفاع خیلی مشکل داریم و در بازی مقابل هنگ‌کنگ شاهد بودیم که مدافعان میانی اشتباهات زیادی داشتند. امیدوارم قبل از بازی با امارات کادرفنی این مشکل را حل کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.