وزیر کشور با بیان اینکه به حق آقای خرّم شایسته نام رضوی خرّم خود بود، گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی هم یک سرباز بود و هم یک فرهنگی بود که به برنامه‌های فرهنگی واقف بود؛ او نوآور بود و وقتی از اقتصاد و امنیت صحبت می‌شد او حرف اول را با عملکرد خود می‌زد.

وزیر کشور: خرم به حق شایسته نام رضوی خود بود

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز در مراسم تشییع پیکر عابدین رضوی خرّم، پانزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: عروج شهادت‌گونه مجاهد فی‌السبیل‌الله سردار عزیز زین‌العابدین رضوی خرّم را به همه عزیزان و مردم شریف استان آذربایجان‌شرقی و غربی و خانواده محترم و همه سبزپوشان سروقامت و همه نیروهای مسلح تسلیت می‌گویم. 

وی با بیان اینکه آقای خرّم بسیار پایدار در ایمان بودند، گفت: از ۱۲ سالگی وارد میدان نبرد شدند و هجرت کردند و برای دین خدا و دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلام؛ او مرزی برای خود قائل نشد و هر جا نیاز شد بودند. 

وزیر کشور افزود: او هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با تروریست‌ها، تکفیری‌ها بود و هر جا نیاز به مجاهده بود او مجاهدت کرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که به استانداری آمدند نیز با قدرت انجام وظیفه کردند. 

وحیدی گفت: عزیز سفرکرده ما همه این خصوصیات را داشت؛ او در این راه از جان خود گذشت زیرا او جانباز ۵۰ درصد بود. 

وی یادآور شد: زمانی که در اسارت بود موجب روحیه رفقای اسیرش شده بود. 

وزیر کشور با بیان اینکه خداوند بشارت داده است که کسی که این خصوصیات را دارد جای مبارکی و اعظم درجه خواهد داشت؛ گفت: امروز آقای خرّم در این درجه از منظر پروردگار خواهد بود. 

وی بیان داشت: آقای خرّم و امثالهم مشمول این بشارت خداوند خدا خواهد بود زیرا او مجاهد بود وخدمتگزار برای مردم.

خرم به حق شایسته نام رضوی خود بود 

وحیدی متذکر شد: به حق آقای خرّم شایسته نام رضوی خرّم خود بود. 

وی با اشاره به اینکه این سرانجام سربازی است که با تمام وجود سربازی می‌کند، گفت: او در تمام طول عمر خود و در تمام زمان عمر پربرکت خود در حال مجاهده بودند؛ او از نوجوانی تا همین دوران خود همیشه تلاش کرده و در راه خدا بوده است. 

وزیر کشور با بیان اینکه آقای خرّم در سردشت شیمیایی شدند و همین نیز عامل ارتحال او شد؛ گفت: او در مسوولیت‌های خود و در همه مراحل به عنوان فرمانده قوی و مقتدر خوش درخشیدند. 

وی افزود: او با نگاه بلند و همت بلند برای پیشرفت این استان لحظه‌ای درنگ نکردند و حتی در همین اواخر که جسم‌شان ضعیف شده بود باز دست از تلاش برنمی‌داشتند. 

وحیدی گفت: من بارها بهشان گفتم که آقای خرّم زیاد به خودتان فشار نیاورید کمی استراحت کنید می‌دیدم اصلا حرف گوش نمی‌کند و همچنان پیگیر بود. 

وی ادامه داد: همین ۲۰ روز پیش بود که گزارش از بازدید خود از آزادراه را به من دادند و ما چنین استاندار و رزمنده‌ای را از دست دادیم. 

وزیر کشور متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران به چنین رزمنده‌های خود می‌بالد و حیف می‌خورد که چنین سربازی را از دست داد. 

وی گفت: سردار ما دایما در تلاش بود و تا آخرین لحظه مسوولیت پذیر بود. 

وحیدی ادامه داد: استاندار آذربایجان‌شرقی هم یک سرباز بود و هم یک فرهنگی بود که به برنامه‌های فرهنگی واقف بود؛ او نوآور بود و وقتی از اقتصاد و امنیت صحبت می‌شد او حرف اول را با عملکرد خود می‌زد. 

وی گفت: او ساده‌زیست بود، او یک خادم تمام عیار بود که تا آخرین نفس برای انقلاب اسلامی و کیان ارزش‌های کشور تلاش کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.