آقای خاص برای قبول هدایت مشتری عربستانی‌اش شرط تعیین کرده است.

شرط مورینیو برای قبول هدایت الشباب عربستان

به گزارش قدس آنلاین، طبق گزارش چند منبع خبری؛ ژرژ مندز مدیربرنامه‌های مورینیو تأیید کرده که آقای خاص حاضر است هدایت تیم الشباب را قبول کند اما برای این کار یک شرط دارد. مربی پرتغالی پیش از این نسبت به کار در عربستان ابراز تمایل کرده بود اما پیشنهادهایی‌ که از این کشور داشت را رد کرد، چون امیدوار بود که با رقم زدن نتایجی خوب در فصل آخر قراردادش با رم، مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد متقاعد کند؛ با این حال او هفته گذشته اخراج شد و حالا آزاد است تا ماجراجویی در فوتبال آسیا را آغاز کند.

در این میان شبکه‌های اسپورت‌ایتالیا و اسکای اسپورت ایتالیا، اعلام کرده‌اند که مذاکرات مندز و طرف عربستانی خوب پیش می‌رود. ترکی القمدی، خبرنگار عربستانی که اولین بار خبر مذاکره مورینیو با الشباب را منتشر کرد نیز مدعی شد که در تماس مستقیمی که با مندز داشته، مدیربرنامه‌های آقای خاص قبول پیشنهاد عربستانی‌ها به شرط تحقق یک خواسته او را تأیید کرده است. شرط مورینیو این است که برای خرید ستاره‌های مدنظرش اختیار تام داشته باشد و باشگاه بازیکنانی که او می‌خواهد را جذب کند.

الشباب در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی یازدهم است اما برخلاف بزرگان فوتبال این کشور، نام‌های بزرگش به بازیکنانی مانند اور بانگا، یانیک کاراسکا و رومن سایس محدود می‌شود. علاوه بر الشباب، شایعاتی هم مبنی بر تمایل نیوکاسل برای استخدام مورینیو شنیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.