فرماندار گچساران گفت: هیچ پروژه‌ای به شکل نیمه‌تمام یا ناقص نباید در دهه فجر افتتاح شود چون تخصیص اعتبار برای تکمیل این طرح ها در آینده با مشکل مواجه می شود.

ممنوعیت افتتاح طرح های نیمه تمام گچساران در دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، روانبخش دیهیم خوب روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: طبق وعده های راه و شهرسازی پروژه ۲۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن گچساران باید تکمیل و در دهه فجر به بهره برداری برسد.ساخت سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: طرح آبرسانی به یکهزار و ۳۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات روستاهای منطقه دشت مور گچساران پس از سه سال تعطیلی در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی است ،بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی طرح های عمرانی خود را تکمیل و در صورت داشتن شرایط در دهه فجر افتتاح کنند.
دیهیم خوب گفت: دستگاه های اجرایی طرح های عمرانی نیمه تمام را رها نکنند و موانع اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان را با استفاده از تمامی ظرفیت ها در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: مدیران دستکاه های اجرایی به فضای مجازی توجه نداشته باشند و اقدامات لازم را برای تبیین خدمات نظام و دستگاه های خود انجام دهند.

دیهیم خوب ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مردم را از نزدیک با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند چون برخی به دنبال نا امید کردن مردم هستند.

وی افزود: کم کاری برخی مدیران دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات شهرستان ، پاسخگو نبودن و بی توجهی به خواسته های بحق مردم هم پذیرفته نیست.

دیهیم خوب تصریح کرد: مدیران جایگاه و ارزش خود را حفظ کنند و فرمانداری این شهرستان از مدیری که بتواند زمینه مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات را فراهم کند تجلیل خواهد کرد.

فرماندار گچساران گفت: پایداری ، قدرت نظام ما و اقتدار ملی ایران اسلامی به حضور گسترده مردم در انتخابات بستگی دارد.

امام جمعه: مسئولان پاسخگوی مردم باشند

امام جمعه گچساران نی در این نشست گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ارتباط مستقیمی با اقشار مختلف مردم داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش افزود: رعایت اصول اخلاقی و دینی از لازمه‌های مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: ملت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و هر قدرتی بخواهد به ملت ما تعرضی بکند به اشد مجازات خواهد رسید.

هاشمی منش اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از آن به نحو مطلوب برای اطلاع رسانی و روشنگری در این زمینه استفاده کرد.

وی ادامه داد: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده و شهید می دهند، امروزه شاهد تلاش های چشمگیر سپاه پاسدارن و نیروهای امنیتی برای آرامش و امنیت در کشور هستیم.

هاشمی منش حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان را در نماز جمعه و برخی رویدادها را کم رنگ عنوان کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تقویت ارتباط ما با مردم است، باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

کمیته های تخصصی دهه فجر گچساران فعال شد

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۲۰ کمیته تخصصی در این شهرستان برای اجرای برنامه های دهه فجر تشکیل و فعال شده است.

یداله مرادی ابراز کرد: این کمیته ها شامل روابط عمومی، فرهنگیان و دانش آموزی، نیروهای مسلح، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ورزش و جوانان، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان، زنان و خانواده، مساجد و بقاع متبرکه، شهدا و ایثارگران، قوه قضائیه، فضاسازی و مدیریت شهری، روستا سازی و عشایری، کارگری و کار آفرینی و اصناف و بازاریان است.

وی بیان کرد: ایام الله دهه فجر امسال با توجه به بیداری کشورهای منطقه از حساسیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است.

مرادی اظهار کرد: مشارکت هر چه بیشتر آحاد مختلف مردم شهرستان گچساران در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال همچون تیری به قلب استکبار جهانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.