۲ دانش آموز خراسان رضوی با حکم استاندار به عنوان دبیران ستاد اجرایی قرارگاه استانی در طرح میدان ۱۴۰۲ منصوب شدند.

۲ دانش آموز با حکم استاندار خراسان رضوی دبیر ستاد اجرایی طرح میدان ۱۴۰۲ شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در احکامی "فروغ الزمان چمنزاری" و "علی اکبر بنا رضوی" را به عنوان دبیران ستاد اجرایی قرارگاه استانی دانش‌آموزی دختران و پسران در طرح میدان ۱۴۰۲ در این استان منصوب کرد.

طرح میدان ۱۴۰۲ طرحی دانش آموزی است که با هدف جهاد تبیین از سوی دانش آموزان در خراسان رضوی در حال برگزاری است و علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های مختلف با موضوع دستاوردهای محله، شهر، منطقه و روستا، شرکت در مناظرات دانش‌آموزی از جمله مسابقه مناظره پیشرفت و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از جمله محورهای این طرح است.

دانش آموزان به عنوان نمایندگان فرمانداران در انتخابات حضور یابند

همچنین استاندار خراسان رضوی روز گذشته و در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دانش آموزان می‌توانند به عنوان نمایندگان فرمانداران در انتخابات حضور یافته و راوی سلامت انتخابات برای مردم باشند.

نظری افزود: باید تمام مسایل حوزه مدیریت آموزش و پرورش استان شناسایی، اولویت بندی و زمان‌بندی شود تا بتوانیم منطبق با شرایط روز به توفیقات لازم برسیم و بر همین اساس شناخت مسایل اساسی و نگاه تحولی، ضرورت آموزش و پرورش است.

وی به اهمیت مدیریت کارآمدی و بهره‌برداری از تمام منابع به ویژه نیروی انسانی ادامه داد: آموزش و پرورش جایی است که می‌تواند نیروی انسانی و آینده جامعه را تامین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.