فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای ۷۲ ساعته طرح «آرامش در شهر» در این استان خبر داد و گفت: در این طرح تعداد ۱۵۰ قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

۱۵۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای ۷۲ ساعته طرح «آرامش در شهر» در نقاط مختلف این استان با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر خبر داد.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که مواد مخدر به‌عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به‌ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

موقوفه‌ای با تأکید بر اینکه اجازه بر هم خوردن امنیت و آرامش جامعه را به هیچ‌کس نمی‌دهیم خاطرنشان کرد: افزایش امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم این طرح است.

وی در ادامه افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح آرامش پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرهای استان با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت در ماه گذشته به مرحله اجرا درآمد.

ارشدترین مقام انتظامی استان بیان کرد: در این طرح تعداد ۱۵۰ نفر اعم از قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۵۳ منطقه و محله از لوث وجود آنها پاکسازی شد؛ همچنین مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر کشف و تعدادی خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر استمرار این‌گونه طرح‌ها، تأکید کرد: برخورد با پدید شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد؛ ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی یادآوری می‌شود تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.