رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: امسال بیش از ۶۳۰ صندوق اخذ رأی در استان آماده دریافت آراء مردم در روز انتخابات است.

آماده شدن بیش از ۶۳۰ صندوق اخذ رأی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، گفت: تاکنون ۱۸ فرایند را در حوزه انتخابات طی کرده‌ایم و در مرحله ۱۹ هستیم.

وی افزود: در مرحله جدید ۱۷ نفر تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و تعداد ۸ نفر مربوط به حوزه دهلران هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، ادامه داد: احتمال اینکه در روزهای آینده افراد جدیدی تایید صلاحیت شوند، دور از انتظار نیست.

حسنی خاطرنشان کرد: ممکن است تا پایان این فرایند کسانی که تایید صلاحیت شده‌اند در این فرصت رد صلاحیت شوند.

 رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه، اظهار داشت: در حال آماده‌سازی برای آموزش نمایندگان فرماندار و تعیین اعضای شعب هستیم و پس از قطعی شدن اسامی این افراد یک دوره آموزشی برای آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۳۰ شعبه اخذ رأی هم تاکنون در استان مشخص شده است، در حوزه فناوری اطلاعات زیرساخت‌ها آماده برگزاری انتخابات است، شاید در نقاطی از روستاها مشکل داشته باشیم که در حال بررسی آن هستیم.

 حسنی یادآور شد: ما علاوه بر ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات را نیز داریم که در وزارت کشور مسئولیت آن با معاون امنیتی وزیر کشور است و در استان نیز بنده عهده‌دار آن هستم.

وی در ادامه گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه تبیین اهمیت انتخابات است که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که تاکنون رسانه‌ها در این حوزه موفق بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.