۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 959383

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بیشتر جاده های اصلی استان برای صبح امروز، جمعه مه آلود همراه با محدودیت کاهش دید افقی رانندگان گزارش شده است.

جاده های خراسان رضوی مه آلود است

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر مه غلیظ در آزادراه مشهد-باغچه و بزرگراه های باغچه- تربت حیدریه محدوده اسلام قلعه، بزرگراه نیشابور -سبزوار محدوده زعفرانیه و قوچان -درگز در محدوده زوباران، دید رانندگان را محدود کرده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی  بیان کرد: همچنین تردد در دیگر جاده های شهرستانهای فریمان، زاوه، نیشابور، کلات و باخرز تحت تاثیر مه قرار دارد.

وی با اشاره به مشکل تردد در جاده ترانزیتی درگز-قوچان بر اثر بارش برف اظهار کرد: تردد در دیگر جاده های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از چهارشنبه گذشته با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد تا پایان هفته آینده به تناوب بارش باران و برف گاهی همراه با وزش باد شدید پدیده قالب جوی استان خواهد بود و در نواحی مستعد آبگرفتگی و رواناب، تشکیل مه و اختلال در سیستم حمل و نقل دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.