سرپرست فرمانداری تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: حضور حداکثری ملت ایران اسلامی در انتخابات اسفند ماه امسال پشتوانه‌ ای برای وحدت و انسجام ملی است.

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه انسجام ملی است

به گزارش قدس خراسان، مهدی شیردل روز جمعه در جمع نمازگزاران اهل سنت مسجد جامع «احناف» تایباد افزود: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی ایران اسلامی به شمار می رود و شرکت گسترده در این رخداد سیاسی مهم، فرصتی برای توسعه و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: در این برهه حساس دشمنان همچون دوره های گذشته به دنبال ناامید کردن اقشار مختلف مردم از حضور در صحنه انتخابات هستند که حضور گسترده مردم در این عرصه نقشه های شوم آنها را خنثی خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری تایباد با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح در توسعه و پیشرفت کشور نقش زیادی دارد، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در پای صندوقهای رأی یک وظیفه است، به دنبال انتخاب فردی باشیم که در مسیر خدمت کردن به مردم گام بر دارد.

وی گفت: مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم در صحنه های دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از عوامل بسیار مهم تقویت و حفظ نظام است و هر اندازه این حضور از عظمت بیشتری برخوردار باشد، جایگاه نظام در ابعاد ملی و بین المللی تقویت خواهد شد.

شیردل بیان کرد: طی سالهای پس از پیروزی انقلاب و فراهم شدن شرایط برای مشارکت مردم در انتخابات، معاندان نظام و رسانه های خارجی همواره در تلاش بوده اند تا فضای امید و نشاط در جامعه و شور انتخاباتی را تحت الشعاع مسائل خاص قرار دهند.

به گفته وی، همکاری تمامی نهادها، مسوولان و دست اندرکاران و حضور آگاهانه مردم در صحنه سبب شد تا شاهد برپایی انتخاباتی پرشور و سالم در دوره های مختلف باشیم.

وی اضافه کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات حماسه دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خلق خواهند کرد و مشت محکمی به دهان بدخواهان این انقلاب خواهند زد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.
شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.