دبیرکل مجالس آسیایی (APA) گفت:‌ حضور گسترده در انتخابات سال جاری اقتدار ملی را در ابعاد مختلف افزایش می‌دهد.

دبیر کل مجالس آسیایی:‌ حضور گسترده در انتخابات اقتدار ملی را افزایش می‌دهد

به گزارش قدس خراسان، محمد رضا مجیدی روز شنبه در همایش آموزشی و تبیینی انتخابات در گناباد اظهار کرد:‌ هر رای در روز انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری یک عنصر از عناصر اقتدار ملی را پایه گذاری می‌کند و هر اندازه شرکت مردم در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار ملی بیش از پیش افزایش می‌یابد.

دبیرکل مجالس آسیایی (APA) ادامه داد:‌ رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال بر شرکت گسترده در انتخابات و نتایج آن در ابعاد ملی و بین المللی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند و این نشان دهنده اهمیت و حساسیت شرکت باشکوه در انتخابات است.

وی همچنین تبیین مصادیق اهمیت حضور پرشور در انتخابات را در جامعه مهم دانست و تصریح کرد: مردم باید به این ذهنیت برسند که راه حل رفع مشکلات کشور حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان و افراد شایسته است.

مجیدی افزود:‌ باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که در روز یازدهم اسفندماه هیچ فردی به جز افراد بیمار که باید از طریق صندوق سیار رای دهند در منزل نمانند و همه اشخاص دارای شرایط در انتخابات حضور یابند.

دبیر کل مجالس آسیایی گفت:‌ در اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب مردم نقش تشریفاتی ندارند بلکه ولی نعمت ما هستند و باید در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری نقش کلیدی داشته باشند و از مصادیق بارز تحقق این امر حضور گسترده در انتخابات است.

وی افزود:‌ هر یک رای در روز یازدهم اسفندماه تعیین کننده و دارای اهمیت است و حتی باید برای روستاهای ۱۰ تا ۲۰ خانواری و شرکت پرشور جوانان و نسل جوان برنامه ریزی هدفمند کرد.

مجیدی ترفندهای دشمنان برای ترویج شبهات و ناامیدکردن مردم از حضور در انتخابات را یادآور شد و اضافه کرد:‌ بایستی با تبیین حقایق و پاسخ به شبهات و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف خط بطلانی بر سیاست‌های خصمانه دشمنان کشید و بستر حضور پرشور در انتخابات را افزایش داد.

رییس مجمع تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به برکت حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور ما با وجود تحریم‌های اقتصادی و انواع توطئه‌های دشمنان با اقتدار و صلابت در راستای اهداف خود پیش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.