مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۴۹۸ کیلومتر باند به صورت رفت و برگشت در طول جاده‌های اصلی و شریانی این استان طی روزهای چهارم تا ششم بهمن ۱۴۰۲ برف‌روبی شد.

۴۹۸ کیلومتر باند از جاده‌های خراسان رضوی برف‌روبی شد

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در جاده‌های استان نیروهای راهداری با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات در محورها مشغول امدادرسانی به خودروها و مسافران هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: این میزان برف‌روبی توسط ۱۴۳ نفر از نیروهای راهداری و با استفاده از ۹۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری انجام شده‌است.

وی میزان شن و نمک مصرفی در برف‌روبی جاده‌های اصلی را ۹۰۱ تن اعلام‌کرد و افزود: در این بازه زمانی همچنین ۳۹۵ کیلومتر برف‌روبی و ۱۵۵ تن شن و نمک مصرفی با استفاده از ۱۴ دستگاه ماشین آلات توسط ۲۲ نفر از نیروهای راهداری در محورهای غیر شریانی استان انجام شد.

شهامت اظهار کرد: توصیه می شود رانندگان هنگام تردد از جاده های استان تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، پیش از آغاز سفر رانندگان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.