امام جمعه موقت تهران سردار دلها را نماد مقاومت دانست و گفت: استواری جمهوری اسلامی، استواری مقاومت در جهان است و به کوری چشم آمریکایی‌ها خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل گرفته است

آیت‌الله خاتمی: خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی امشب در مراسم استقبال از دهه فجر در کرمان  دهه فجر را از ایام‌الله دانست و اظهار داشت: در شب پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ دشمن در نقشه خود در خصوص کشتن یک میلیون نفر ناکام ماند.

امام جمعه موقت تهران از جنایت تروریستی کرمان یاد کرد که دلهای زیادی را سوزاند و ادامه داد: صاحب عزای این حادثه ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان داشت: مصاحبه‌های خانواده این شهدا بسیار جان‌دار بود و ذره‌ای تاثیرپذیری و عقب‌نشینی از موضع دیده نشد و هرچه دیدیم صلابت، استقامت، متانت و کرامت بود، بنابراین راه این شهدا باید پررهرو بماند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شد و باور نمی‌کرد انقلاب ۴۵ ساله شود و جهان را متحول کند، افزود: بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته و با وجود آنکه غزه ۱۰۰ روز درگیر جنگ است اما پیامد آن این است که اروپایی‌ها در غرب سراغ قرآن را می‌گیرند.

وی با اشاره به سخنان شهید سلیمانی تصریح کرد: راه حفظ حرم جمهوری اسلامی حمایت از ولایت است که نباید بگذاریم تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی‌فقیه است و ولایتمداری این حرم را حفظ می‌کند.

آیت‌الله خاتمی سردار دلها را نماد مقاومت دانست و افزود:  استواری جمهوری اسلامی، استواری مقاومت در جهان است و به کوری چشم آمریکایی‌ها خاورمیانه جدید به محوریت مقاومت شکل گرفته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بصیرت و حفظ امید را از دیگر راه‌های حفظ حرم جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: دشمن به مشکلات ضریب می‌دهد زیرا کلید فضای مجازی دست آنان است در حالیکه هیچ مسؤولی نمی‌خواهد این مشکلات بماند.

وی به ۲ جریان انقلابی و ضد انقلاب در کشور اشاره و بیان کرد: جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند که به این منظور تشویق و ترغیب به نیامدن پای صندوق رای دارد تا آنچه در اغتشاشات به دست نیاوردند در این انتخابات به دست بیاورند، بنابراین مشارکت حائز اهمیت است

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.