مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: خیرین می‌توانند از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

خیرین چطور می‌توانند به مددجویان زنجانی کمک کنند؟

 به گزارش قدس انلاین، روح‌الله صالحی در رابطه با کمک‌رسانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به نیاز برخی از مددجویان برای لوازم ضروری زندگی، با کمک خیرین ۱۱۱۰ سری لوازم ضروری زندگی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اهدا شد.

وی، هدف از تامین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها دانست و افزود: این لوازم با کمک و هم‌افزایی خیران و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد تأمین شده و با اولویت بندی افراد واجد شرایط بین مددجویان توزیع شد.

این مسئول تصریح کرد: بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی دیواری، تلویزیون، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی اتوماتیک از جمله این اقلام است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه تامین لوازم ضروری زندگی خانوارهای تحت حمایت به صورت مستمر و بر اساس احصای نیازهای آن‌ها انجام می‎ شود، گفت: شهروندان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌تواند به کمیته امداد یاری برسانند تا تعداد افراد بیشتری را از این کمک‌ها برخوردار شوند.

 صالحی در رابطه با روش‌های کمک به تامین اقلام ضروری زندگی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خاطرنشان کرد: خیرین زنجانی می‌توانند برای کمک به تامین اقلام ضروری منزل از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این زمینه مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.