۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 960693

ستاره تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه اندازه ارزش خود از رئال پاداش خواست.

درخواست نجومی امباپه از رئال

به گزارش قدس آنلاین، «پاداش ۱۷۵ میلیون یورویی بدهید، به رئال بیایم!»، این شرط عجیب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن برای مدیران رئال مادرید است.

امباپه با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیا به شمار می‌آید. ستاره فرانسوی قراردادش با پاریس در تابستان به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی برود.

بر اساس گزارش امروز (سه شنبه) نشریه Cuatro اسپانیا، امباپه چون قراردادش با پاری سن ژرمن تابستان آینده به پایان می‌رسد و رئال نیازی نیست پولی به پاریس پرداخت کند برای مدیران مادریدی «شرط دریافت پاداش ۱۷۵ میلیون یورویی» گذاشت.

باشگاه رئال مادرید در ۷ سال گذشته دوبار به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام کرد ولی نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هر بار به بهانه هایی این انتقال را منتفی کرد. آخرین بار در سال ۲۰۲۱ بود که رئال در یک قدمی امضای قرارداد با امباپه بود که ورود مکرون، رئیس جمهور فرانسه به این موضوع و اصرارش برای ماندن این بازیکن در پاریس این انتقال را منتفی کرد.

نشریه اسپانیایی می نویسد که این تنها شرط امباپه برای رئالی ها نیست بلکه ستاره تیم ملی فرانسه از مدیران رئال خواسته تا «بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان تیم دریافت کند».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.