معاون توسعه و مدیریت نامه‌ریزی فرمانداری گچساران گفت: ادارات سازمان‌ها دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز خدمات رسان درمانی و نظامی از نهم بهمن روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه تعطیل است.

پنج شنبه‌های گچساران تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله روشن ضمیر اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افت شدید دمای هوا و به تبع افزایش مصارف گاز خانگی تجاری و تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها پنجشنبه‌ها تا پایان بهمن ماه تعطیل شد.

 وی بیان کرد: این اقدام در راستای تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها و جلوگیری از قطع گاز و به استناد بند ۲ مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور مصوبه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان و درخواست شرکت گاز کهگیلویه بویراحمد صورت گرفته است.

 معاون توسعه و مدیریت نامه‌ریزی فرمانداری گچساران تصریح کرد: به همین دلیل ادارات سازمان‌ها دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز خدمات رسان درمانی و نظامی از نهم بهمن روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌باشد.

 روشن ضمیر عنوان کرد: ساعت کاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سایر روزهای هفته از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.