فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امسال ۶۰۰ نفر در قالب سه کاروان دانشجویی، دانش آموزی و محلات از این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس عازم استان خوزستان شدند.

اعزام ۶۰۰ نفر از اهالی تربت حیدریه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان، امروز در حاشیه مراسم بدرقه کاروان محلات به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: مهم‌ترین هدف اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و نسل‌های آینده انقلاب اسلامی باید با فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام آشنا شده و در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود آن را سرلوحه کار قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای انتقال ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس است و کاروان‌های راهیان نور حقیقت زنده و منتقل کننده فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب است.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک پاتک فرهنگی در برابر تک دشمن به شمار می‌رود، به طوری‌که در این مدت اغلب جوانان و کسانی که از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند با رشادت ها، ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام نیز بیش از گذشته آشنا می‌شوند.

یعقوبیان افزود: ثبت نام از زائران علاقمند به راهیان نور از اول دی‌ماه امسال در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز شد و امسال با توجه به استقبال مردم از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اعزام کاروان‌ها در سه مرحله جداگانه و در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه داد: اردوی کاروان‌های راهیان نور به مدت یک هفته انجام می‌شود و در این مدت زائران شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر۸)، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، فتح المبین، شوش، دوکوهه بازدید خواهند کرد. در عین حال زائران سرزمین نور به زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم مشرف می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.