مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های استان افتتاح خواهد شد.

۵۰ واحد مسکونی آماده واگذاری به مددجویان بهزیستی زنجان

به گزارش قدس آنلاین، روح الله خدابنده‌لو افزود: بر این اساس از ۵۰ واحد مسکن، ۴۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری است که به مددجویان تحت پوشش با اولویت افراد دارای معلولیت واگذار می شود.

وی اظهار داشت: کمک هزینه اختصاص یافته به مددجویان برای ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال است و این خانوارها در مجموع از یک میلیارد ریال معافیت های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی نیز بهره مند شده اند.

این مسوول همچنین به افتتاح طرح های اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: این طرح ها نیز با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در زمینه های دامداری، تعمیرات خودرو، باغبانی، زنبورداری، گیاهان دارویی، درب و پنجره سازی، خیاطی و غیره در شهرستان های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین از آغاز مسابقات ورزشی جام فجر ویژه کارکنان و جامعه هدف این سازمان خبر داد و یادآورشد: در این ایام برنامه هایی نظیر خدمات رایگان مشاوره، خدمات پیشگیری از معلولیت، بینایی سنجی و شنوایی سنجی به جامعه هدف و آحاد مردم ارائه خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ملاقات عمومی با جامعه هدف، گلباران مزار شهدا، ملاقات عمومی مسجد محور و بازدید از منزل مددجویان از دیگر برنامه های بهزیستی استان در این ایام است.

وی افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که از ابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده و مسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی کرده و امروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.