استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی، تعداد هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

افتتاح و اجرای ۱۸۳۷ پروژه دهه فجر در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی‌زاده در نشست مسئولان استان بوشهر با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: در دهه فجر امسال با تلاش مدیریت ارشد استان بوشهر، هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۴۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: هزار و ۷۲۹ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ۱۳۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۵۱۹ پروژه نیز با سرمایه‌گذاری ۹۲ هزار میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی می‌شود.

محمدی زاده در ارتباط با پروژه‌های افتتاحی دهه فجر گفت: ۱۲۳۵ پروژه عمرانی با ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۸۲ پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان در این ایام در استان افتتاح می‌شود.

 استاندار بوشهر در ارتباط با طرح‌ها و پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود نیز یادآور شد: ۴۹۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان و ۲۵ پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۸۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.