صعود کره جنوبی به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک نکته نکران کننده هم برای این تیم داشت.

خطر بزرگ بیخ گوش کلینزمن و ۱۰ ستاره کره جنوبی!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با هدایت  یورگن کلینزمن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا کار بسیار دشواری داشت. آن ها در مجموع وقت‌های قانونی و اضافی مقابل حریف خود متوقف شدند اما درنهایت در ضربات پنالتی با شکست حریف راهی مرحله بعد شدند.

کره حتی تا آستانه حذف نیز پیش رفت اما ضربه سر ثانیه‌های پایانی چو کیو سونگ بازگشت دراماتیک تیم کلینزمن را به بازی رقم زد و از حذف فاجعه‌بار این تیم جلوگیری کرد.

اگرچه کره جنوبی صعود دلچسبی را تجربه کرد اما تقابل با عربستان نکته نگران‌کننده‌ای هم برای این تیم داشت که کیم کیونگ هیون خبرنگار حاضر در دوحه آن را بررسی کرده است. در این بازی کیم یونگ کئون و لی کانگ این کارت زرد گرفتند.

در مجموع ۱۰ بازیکن کره تا اینجا کارت زرد گرفتند. پارک یونگ وو، کیم مین جائه، کی‌جه لی، کیو سونگ چو و سون هیونگ مین در اولین بازی مرحله گروهی از داور چینی منینگ اخطار گرفتند. در بازی دوم هوانگ این بیوم و هیون گیو کارت دریافت کردند. جائه سونگ لی نیز در بازی سوم اخطار گرفت و یانگ کئون کیم و کانگ این لی در مرحله یک هشتم نهایی به این جمع اضافه شدند.

در این رقابت ها اخطارها تا مرحله یک چهارم نهایی در نظر گرفته می شوند. با این حال همه کارت ها از مرحله نیمه نهایی پاک‌ می‌شوند. در نهایت اگر ۱۰ بازیکن در بازی با استرالیا اخطار بگیرند، نمی توانند در نیمه نهایی شرکت کنند. کره در صورت شکست استرالیا در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی تاجیکستان و اردن می رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.