مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،۳۱۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مستمری بگیران صندوق پرداخت خواهد شد.

پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، عباسعلی برونسی با اعلام این خبر اظهار کرد: پرداخت وام قرض الحسنه بدون نیاز ضامن و بدون نیاز به مراجعه به بانک برای اولین بار به مستمری بگیران صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان خواهد بود.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی و پوشش بیمه همگانی برای اقشار مختلف جامعه، گفت: سن ورود به این صندوق از ۱۸ سالگی تا ۵۰ سالگی است و روستاییان و عشایر و جمعیت شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند در این صندوق عضو شوند. 

وی ادامه داد: خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همانند سازمان تامین اجتماعی است و پرداخت مستمری کارافتادگی و همچنین پرداخت مستمری به بازماندگان از خدماتی است که در این صندوق انجام می‌شود و به جز خدمات درمانی تمامی خدمات این صندوق همانند سازمان تامین اجتماعی است.

برونسی ادامه داد: تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم  ۱۷۰ هزار نفر تحت پوشش این صندوق قرار داشتند که این رقم هم اکنون به ۲۲۰ هزار نفر رسیده و در واقع در بازه زمانی فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۵۰ هزار نفر به پوشش جمعیت این صندوق اضافه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.