جانشین مهدی طارمی برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ژاپن مشخص شد.

جانشین طارمی مقابل ژاپن مشخص شد/ سامان قدوس گزینه احتمالی قلعه نویی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، شنبه (۱۴بهمن) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی با قضاوت ما نینگ از کشور چین، مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن به میدان می‌رود.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران که موفق شده بود در این رقابت‌ها ۳ گل را برای کشورمان به ثمر برساند، در دیدار مقابل تیم ملی سوریه در در مرحله یک هشتم نهایی، با دریافت ۲ کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا بعد از صعود یوزها در ضربات پنالتی مقابل سوریه، یکی از غایبان بزرگ تیم ملی مقابل تیم ملی ژاپن باشد.

حالا اما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید به فکر جانشین مناسب برای او در دیدار حساس مقابل ژاپن باشد و به نظر می‌رسد با توجه به ترکیب ۱-۳-۲-۴ که تیم ملی از ابتدا مسابقات بازی کرده است، سامان قدوس در دیدار مقابل ژاپن یک خط جلوتر نسبت به بازی‌های قبلی جای خالی طارمی را پشت سر سردار آزمون پر می‌کند.

طارمی در نیمه نهایی جام ملتهای اسیا ۲۰۱۹ که با برتری ۳ بر صفر سامورایی‌ها به پایان رسیده بود نیز به دلیل محرومیت حضور نداشت تا برای دومین‌بار متوالی این تقابل حساس را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.