رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت که در حال حاضر ۱۱ محور کشور به دلیل بارش سنگین برف مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا :
بارش برف و باران جاده‌های ۱۱ محور کشور را مسدود کرد

سرهنگ احمد شیرانی روز شنبه در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

وی همچنین درباره وضعیت جوی محورهای کشور اظهارداشت: هم اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، همدان، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به محورهای مسدود نیز اشاره کرد و گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر، میامی- سبزوار، محور سمنان-دامغان، شاهرود-آزادشهر، مشهد- کلات و بالعکس از جمله جاده های اصلی مسدود به دلیل بارش برف هستند.

به گفته سرهنگ شیرانی، محور مشهد-نیشابور و بالعکس، قوچان- درگز، اسفراین - بجنورد، بجنورد _آشخانه، گرمه - چمن بید و جاده گرمه -میامی از جمله یازده محور مواصلاتی مسدود هستند.

وی همچنین اعلام کرد که جاده‌های پونل - خلخال، هشتگرد - طالقان، شاهرود – گرگان(توسکستان)، فریمان - چخماق و ملک آباد - سنگ بست نیز به دلیل بارش سنگین برف مسدود هستند.

سرهنگ شیرانی محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک به بلده را از جمله مسیرهای دارای انسداد فصلی عنوان کرد.

سامانه بارشی که روز پنجشنبه ۱۲ بهمن وارد کشور شد تا اواخر امروز ۱۴ بهمن مهمان برخی از استانها به خصوص مناطق شرقی خواهد بود. این سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به صورت بارش باران و برف بود و تمامی استانها در نواحی غربی، شمالی مرکزی و شرقی کشور را درگیر کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی کشور طی امروز و فردا در نیمه غربی دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شمالی و طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور افت محسوس دما پیش بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.