۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
کد خبر: 962049

با حضور معاون فرماندار بردسکن و تعدادی از مسئولین، هشت پروژه برق رسانی با صرف هزینه بیش از ۳۰ میلیارد تومان در بردسکن افتتاح شد.

افتتاح ۸ پروژه برق رسانی در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی عاشوری فر، امروز در مراسم افتتاح همزمان هشت پروژه برق رسانی با صرف هزینه بیش از ۳۰ میلیارد تومان در بردسکن اظهار کرد: درحال حاضر هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار بدون برق رسانی در شهرستان نداریم.

معاون فرماندار بردسکن دراین مراسم اظهار کرد:  اجرای ۸ پروژه حوزه برق توانسته است زمینه برخورداری ۲۵ هزار نفر را در شهرستان از نعمت برق به وجود آورد.

وی از برق رسانی به روستاهای ۱۰خانواری در آبادی های عشایری شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ۱۱ آبادی جدید نیز در دستور کار برق رسانی در شهرستان قرار دارند که اعتبار۷ میلیارد تومانی آن توسط دولت تامین شده است.

عاشوری فر از بهره برداری یک کارخانه کنسانتره مس در شهرستان با حضور یک مقام  کشوری و یا استانی در روزهای  آینده  خبر داد و اظهار کرد: این کارخانه با ۷۰۰میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است و اشتغال ۱۵۰نفر را فراهم می‌کند.

جواد رجبی، مدیر برق بردسکن دراین مراسم  از اجرای۳۵۰ کیلومتر اصلاح و بازسازی  شبکه برق شهرستان خبر داد واظهار کرد: تا سه ماه آینده مابقی سطح باقی مانده از بازسازی شبکه برق شهرستان انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.