رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن از رانندگان خواست با توجه به برودت هوا و بارش برف و از سویی وجود گردنه‌هایی در محور بردسکن به سبزوار تردد در این محور نداشته  باشند  و از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

عملیات ۱۴۰ تن شن و نمک در محورهای برف گیر شهرستان بردسکن

به گزارش قدس خراسان، علی‌اکبر یوسفیان با بیان اینکه اکنون تمامی نیروهای راهداری این شهرستان در آماده‌باش کامل و در محورها مستقر هستند، اظهار کرد: با تلاش‌های نیروهای راهداری تمامی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن باز هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: از همان ابتدای شروع بارش برف ۱۴ نفر راهدار با ۸ دستگاه خودروی نیمه سنگین و سبک فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با اعلام اینکه برای خدمات‌رسانی بهتر از ظرفیت بخش خصوصی هم استفاده شد، اظهار کرد: هرچند نیروها در محورها مستقر هستند، از تمامی شهروندان تقاضا داریم با توجه به بارش برف هنگام تردد در محورها حتماً زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

یوسفیان همچنین از برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته توسط نیروهای راهداری حدود ۱۴۰ تن شن و نمک در جاده‌های برف‌گیر این شهرستان ریخته شده و بیش از ۱۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن همچنین از پیش‌بینی اسکان اضطراری برای در راه ماندگان احتمالی خبر داد و افزود: در صورت نیاز شهروندان می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.