کتاب «شهره بر مناره» (مطالعه انتقادی فعالیت روحانیون خرده سلبریتی در اینستاگرام) وارد بازار نشر شد.

«شهره بر مناره» منتشر شد

کتاب «شهره بر مناره؛ مطالعه انتقادی فعالیت روحانیون خرده سلبریتی در اینستاگرام» اثر علی مؤمنی و عبدالله بیچرانلو، در قالب ۶ فصل و در ۲۰۰ صفحه به همت انتشارات پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی به چاپ رسید.

در طول دهه گذشته، به‌تدریج و با افزایش کاربری رسانه‌های اجتماعی، به ویژه شبکه‌های اجتماعی در میان ایرانیان، قشرها و گروه‌های گوناگون اجتماعی با اهداف و رویکردهای مختلفی در این شبکه‌ها حضور یافته‌اند. در این میان، شبکه اینستاگرام درکنار رسانه اجتماعی تلگرام در ایران، به پرکاربردترین رسانه‌های اجتماعی تبدیل شدند. از جمله گروه‌های اجتماعی جالب توجه که در این رسانه‌های اجتماعی حضور چشمگیری یافت، روحانیون بودند.

اثر پیش رو به مطالعه انتقادی فعالیت روحانیون در اینستاگرام پرداخته است.

در این کتاب، ضمن تمرکز بر چگونگی بازنمود روحانیون از خود در اینستاگرام و رویکرد آن‌ها به نشر مضامین و محتوای دینی و غیردینی در این شبکه اجتماعی، خوانش افرادی از قشرهای خاصی از جامعه شامل دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و طلاب علوم دینی که به‌طور معمول مخاطبان ویژه‌ای برای صفحات روحانیون در شبکه‌های اجتماعی تلقی می‌شوند، از حضور و فعالیت روحانیون در این شبکه‌ها تبیین شده است.

نویسندگان کتاب، در این نوشتار تلاش کرده‌اند با رویکردی انتقادی به حضور روحانیون در این فضا بپردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب شهره بر مناره؛ مطالعه انتقادی فعالیت روحانیون خرده سلبریتی در اینستاگرام را از طریق لینک http://www.shop.rcica.ir خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.