همزمان با چهارمین روز از دهه فجر بهره‌برداری از چهار طرح عمرانی در بخش‌های مختلف عصر یکشنبه در شهرستان خواف آغاز شد.

۴ طرح عمرانی در خواف به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، مهدی عباسپور اظهار کرد: چهار طرح‌ شامل افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر سنگان و بهره‌برداری همزمان طرح‌های برق رسانی بخش سنگان، بازسازی و مرمت قنات روستای برآباد و افتتاح مجمع خیران مدرسه ساز بخش سنگان است.

فرماندار خواف درآیین افتتاح این طرح‌ها گفت: برای احداث و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۶۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: همزمان با ایین های گرامی داشت فجر انقلاب اسلامی در مجموع ۹۸ طرح طی دهه فجر سال جاری در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و آموزشی در شهرستان خواف به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۳ طرح آغاز می‌شود.

عباسپور اعتبار و هزینه اجرای مجموع طرح‌هایی که در دهه فجر در شهرستان خواف به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های بهداشت و درمان، توسعه عمران شهری و روستایی، خدمات زیربنایی نهضت ملی مسکن و کشاورزی هستند.

فرماندار خواف از سایر بخش‌های طرح‌های دهه فجر شهرستان خواف می‌توان به آموزش و پرورش، گازرسانی به صنایع کوچک، مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، ورزش و جوانان و آب‌رسانی اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.