بخشدار میان ولایت تایباد گفت: همزمان با دهه فجر، تعداد ۸ طرح در حوزه های مختلف در سطح مرکز و روستاهای این بخش به بهره برداری رسید.

افتتاح ۸ طرح به مناسبت دهه فجر در بخش میان ولایت تایباد

به گزارش قدس خراسان، کاظم رستمی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، تعداد ۸ طرح عمرانی، خدماتی، اشتغال‌زایی و کشاورزی در بخش میان ولایت تایباد به بهره برداری رسید که ۱۶ میلیارد تومان اعتبار آن بوده است.

بخشدار میان ولایت تایباد افزود: در حوزه عمرانی، ۲ واحد منزل مددجو در روستای حسینی و سوران، آسفالت معابر و احداث پیاده رو در روستای سوران و همچنین طرح های زیرساختی شهرداری مشهدریزه، مرکز بخش میان ولایت تایباد، افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲ واحد تولیدی شامل کارگاه تولید نوار آبیاری کشاورزی در شهر مشهدریزه و کارگاه تولید فیلتر هوای خودرو در روستای حسینی آغاز به کار کردند و در مجموع ۱۲ نفر مشغول به کار شدند.

رستمی بیان کرد: قنات روستای حسینی نیز توسط مدیریت جهاد کشاورزی تایباد مرمت و بهسازی شده که به دنبال اجرای این طرح آب و خاک، آبدهی این قنات به ۴۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

بخشدار میان ولایت تایباد تصریح کرد: در حوزه خدماتی هم شبکه روشنایی معابر روستای چهاربرجی توسعه یافت و خطوط برق رسانی این روستا تجهیز و اصلاح شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.