رئیس بازرسی ریاست جمهوری بر لزوم مشارکت جدی مردم، دستگاه‌های متولی و بانک‌ها در حل مشکل مسکن تاکید کرد و گفت: تامین مسکن و حل مشکل آن کار سنگینی است که می‌طلبد همه با تمام توان پای کار باشند.

رئیس بازرسی ریاست جمهوری: برای حل مشکل مسکن همه پای کار باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام درویشیان صبح امروز در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و در آیین افتتاح ۵۴ واحد از پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی بهاران شهر جدید امیرکبیر اظهار کرد: مسکن از اولویت‌های مهم کشور است، شعاری که دولت ابتدای سال داد تولید یک میلیون مسکن در سال بود و برخی استان‌ها در تحقق میزان سهمیه تعیین شده موفق عمل کردند.

وی تصریح کرد: برخی از استان‌ها با مشکل زمین مواجه بودند که از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌ با برخی از دستگاه‌ها چالش آنها برطرف شده است.

 رئیس بازرسی ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور  همواره در جلسات شورای مسکن تاکید ویژه‌ای به موضوع مسکن دارد، گفت: در شهرهای کوچک و روستاها مشکلی از نظر تامین زمین وجود ندارد و ساخت و ساز مسکن به خوبی انجام می‌شود.

درویشیان بر لزوم مشارکت جدی مردم، دستگاه‌های متولی و بانک‌ها در حل مشکل مسکن تاکید و اظهار کرد: تامین مسکن  و حل مشکل آن کار سنگینی است که می‌طلبد همه با تمام توان پای کار باشند.

وی وضعیت جمعیت کشور را بحرانی دانست و گفت: یکی از موارد انگیزشی برای فرزندآوری بحث مسکن است و باید اقدامات انگیزیشی برای فرزند آوری افزایش یابد.

گفتنسی است؛ رئیس بازرسی ریاست جمهوری قرار است در سفر یک روزه به استان مرکزی پروژه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، ساختمان کشت بافت گیاهی مرکز تحقیقات کشاورزی، پروژه‌های دهیاری‌های شهرستان اراک، را افتتاح و از شرکت واگن پارس و موسسه رازی بازدید کند.

منبع: خبرگزاری فارس

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.