دبیرستان خیرساز سه کلاسه «حمیده مصفا» در بلوار شاهنامه و مرکز جامع سلامت روستای «امیرآباد» واقع در بلوار توس از مناطق پیرامونی این کلانشهر روز سه‌شنبه به بهره برداری رسید.

یک مدرسه و یک مرکز جامع سلامت به همت خیران در مشهد بهره‌برداری شد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری، فرماندار مشهد در آئین افتتاح دبیرستان متوسطه اول "حمیده مصفا" اظهار کرد: با افتتاح این مدرسه، دخترانی که قبلا برای تحصیل مجبور به حضور در روستای مجاور بودند، امروز در روستای خودشان تحصیل می کنند.

فرماندار مشهد افزود: این مدرسه خیرساز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در ۲۰۵ متر زیربنا در بلوار شاهنامه ۷۶ با مشارکت ۸۰ درصدی خیر ساخته شده است.

وی گفت: همچنین مرکز جامع سلامت روستای امیرآباد واقع در توس۹۷ با کمک خیران ساخته شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

داوری ادامه داد: با افتتاح این مرکز ۱۱ هزار نفر با حضور ۲ پزشک و ۱۵ کادر درمان، تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار گرفتند.

فرماندار مشهد بیان کرد: بخشی از هزینه‌های ساخت این مرکز توسط خیران و بخش دیگر از منابع دولتی تامین شده است، البته بخشی هنوز نقص داشت که قرار شد توسط خیران آن نقص‌ها نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: در شهرستان مشهد مشکلات را بر اساس هر منطقه اولویت بندی و احصا کرده ایم، برخی مشکلات در یک منطقه برخوردار و برخی مسائل در مناطق کم برخورد دارای اولویت هستند، لذا در هر منطقه مطابق اولویت‌ها عمل می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.