هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت که برای خداحافظی از تیم ملی از قبل تصمیمش را گرفته بود.

ابراهیمی: دوست داشتم با قهرمانی از تیم ملی خداحافظی کنم

به گزارش قدس آنلاین، امید ابراهیمی پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران و عدم راهیابی به دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت: یک عذرخواهی به مردم بابت عدم پیروزی و راهیابی به فینال بدهکار هستیم و واقعاً شرمنده مردم هستیم. امروز شرایطی که باید را نداشتیم، اما با این وجود موقعیت‌هایی را داشتیم که به بازی برگردیم.

وی اضافه کرد: بعد از گل دوم چند موقعیت خوب داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم و به فینال راه پیدا کنیم. واقعاً خستگی در تن همه ما ماند و فقط شرمنده این شدیم که نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه چرا تیم بعد از زدن گل اول نتوانست حملات خود را ادامه بدهد، گفت: خودمان هم می‌خواستیم و بعد از گل تلاش کردیم و موقعیت هم داشتیم که به گل دست پیدا کنیم، اما متأسفانه نشد.

ابراهیمی در خصوص اینکه مقابل قطر روز خوب او نبود، گفت: وقتی شرایط تیم خوب نباشد هر بازیکنی هم تلاش کند، تیم شرایط خوبی ندارد. واقعاً تیم شرایط خوبش را نداشت و شرمنده مردم شدیم. 

وی در خصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بعد از پایان بازی و نیاز به تغییرات برای حضور در جام‌جهانی گفت: صد در صد همینطور است. قلعه‌نویی همیشه به من محبت دارد و چه قهرمان می‌شدیم و چه حالا؛ این آخرین تورنمنت و بازی‌های ملی من بود. از ته دل و قلبم می‌خواستم این اتفاق با فینال و قهرمانی باشد، اما متأسفانه نشد.

ابراهیمی گفت: امروز آخرین بازی ملی من بود و از قبل تصمیم گرفته بودم هر اتفاقی در این تورنمنت بیفتد از بازی‌های ملی خداحافظی کنم. دوست داشتم به فینال برویم، اما خوشحالم در این ۱۲ سال با تمام وجود و با قلبم برای مردم، وطن و خاکم تلاش کردم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.