قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران گذری و کاروانیانی که به قصد شرکت در مراسم عزاداری آخر ماه صفر در مشهد مقدس از این استان عبور می کنند، تاکید کرد.

تاکید استاندار خراسان شمالی بر ارائه خدمات مطلوب به زائران امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  'محمود احمدی بیغش' با صدور دستوری به معاونان خود و فرمانداران این استان یادآور شد:‌ احترام و تکریم زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امری معنوی و دارای اجر فراوان است.
وی با ذکر بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان و اشاره معظم له به اشتیاق مردم خراسان شمالی به حضور در مراسم عزاداری پایان ماه صفر در مشهدالرضا (ع)، بر ترویج این سنت حسنه و تداوم این حرکت خودجوش و عاشقانه تاکید کرد.
وی افزود:‌ همه دستگاه های فرهنگی و هلال احمر استان و شهرستان های تابعه نسبت به در اختیار قرار دادن مکان های مناسب برای استراحت، استحمام و در صورت نیاز پذیرایی از زائران حرم رضوی موظف هستند.
استاندار خراسان شمالی افزود:‌ کسانی که از راه های دور و نزدیک قدم رنجه کرده و به پایبوسی حضرتش نائل می شوند بر من و شما واجب و ضروری است که خاک پایشان را توتیای چشمان کنیم و در نهایت عزت و احترام از آن بزرگواران پذیرایی کرده و با روی گشاده و آغوش باز به استقبالشان برویم.
احمدی بیغش توفیق خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) را مایه مباهات خواند و تاکید کرد: خدمت به زائران امام رئوف، از افتخارات بزرگ الهی است و هرچه برای خدمت رسانی به این عزیزان تلاش شود باز هم در برابر عظمت و بزرگی امام رضا (ع) کم است و باید در این راه با تمام توان خدمت کنیم.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.