رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی؛ چالوس یکطرفه شد

به گزارش قدس آنلاین رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی از ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه تهران– شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۱،۱۲ و ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، سنگین است.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و مشاء ، حدفاصل پلور تا گزنک ، محدوده‌های شاهاندشت ، وانا و سه راهی چلاو، همچنین محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) محدوده های شهر دماوند و شهر فیروزکوه سنگین است.

 شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده یوزباشی چای و حدفاصل منجیل تا رودبار و همچنین آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و محدوده های آبیک و محمدیه خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه تهران – قم محدوده های عوارضی اول و قیصرآباد نیز سنگین گزارش شده است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.