۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 963395

۲ طرح صنعتی در شهرک صنعتی کاویان فریمان امروز پنجشنبه با حضور سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

۲ طرح صنعتی در فریمان افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، مرحله نخست " کارخانه سپهر فام کاویان" تولیدکننده انواع رنگ و تینر و شرکت "سها زرین جام" به عنوان خط تولید انواع ظروف شیشه‌ای برای لوازم بهداشتی و آرایشی در شهرک صنعتی کاویان فریمان امروز به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی ساخت کارخانه "فرابسته زرین نصر" تولید کننده ملزومات شیشه‌های دارو و خط تولید "هورمون دامی PMSG " در شهرک صنعتی "پارک مهتاب" فریمان آغاز شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فریمان در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های یاد شده گفت: بخش نخست شرکت سپهر فام کاویان با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید و در همین مرحله برای ۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

هادی چوپانی افزود: هم اکنون محصولات تولیدی این شرکت به هفت کشور همسایه صادر می شود و با تداوم سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در این مجموعه، مراحل دوم و سوم این کارخانه به بهره برداری خواهد رسید.

وی پیشرفت مراحل ۲ و سه این کارخانه تولید رنگ و تینر را به ترتیب ۷۰ و ۲۰ درصد عنوان و اضافه کرد: با تکمیل مراحل و بخش های مختلف این کارخانه صنعتی شاهد تولید حلال‌هایی "استری" برای نخستین بار در کشور خواهیم بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فریمان گفت: کارخانه شیشه سها زرین جام نیز با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

چوپانی افزود: بودجه پیش بینی شده برای ساخت کارخانه فرابسته زرین نصر و تولید هورمون دامی در مجموع ۴۲۹ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: این ۲ مجموعه وابسته شرکت دارویی "جهاد نصر" هستند و در مجموع پس از تکمیل برای ۱۵۷ نفر شغل ایجاد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.