وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه‌ریزی شده است.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ اعزام یک میلیون‌ دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت

 رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه‌ریزی شده است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عمیاتی هشت سال دفاع مقدس به صورت پیوسته واقعیت‌های دفاع مقدس را درک می‌کنند و با معنویت و پیشرفت کشور از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: دانش آموزان در اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و میدانی ثمره ایستادگی رزمندگان را می‌بینند و در اردوهای راهیان پیشرفت با میراث امام و خون شهدا که چگونه به عزت، استقلال و شکوفایی کشور منتهی شده آشنا می‌شوند.

صحرایی خاطرنشان کرد: یادگیری موقعیتی دانش‌آموزان باعث درک روشن آنها از واقعیت‌ها است که با کتاب‌ها و یا در فیلم‌ها قابل انتقال نیست، لذا باید در موقعیت قرار بگیرند تا درک درستی پیدا کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز ایمان، علم و امید به عنوان مثلثی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است و حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور و پیشرفت باعث خنثی کردن همه توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و جنگ ترکیبی است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.