فرماندار چناران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۸ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که در مقایسه با پارسال بیش از ۶۳ درصد افزایش داشته است.

۱۰۸ طرح عمرانی و خدماتی در چناران به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، محسن مه‌آبادی اظهار کرد: در دهه فجر سال گذشته ۶۶ طرح در شهرستان چناران اجرایی شد که امسال تعدادطرحهای اجرایی و کلنگ زنی این شهرستان ۱۰۸ مورد است که از نظر تعداد ۶۳ درصد و از نظر میزان اعتبار هزینه شده، ۲۳۸ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.

فرماندار چناران گفت: از مجموع ۱۰۸ طرح دهه فجر امسال در چناران، ۹۳ طرح افتتاح شده و ۱۵ طرح نیز مربوط به آغاز عملیات عمرانی است، اعتبار طرح‌های افتتاح شده پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و بودجه مورد نیاز برای طرح‌های کلنگ زنی نیز سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات حفاری مربوط به گازرسانی به روستای "بقمچ" و انتخاب پیمانکار با پیش‌بینی اعتبار هزار و ۹۰ میلیارد ریال در این ایام آغاز شد.

مه‌آبادی خاطر نشان کرد: آبرسانی روستایی از رودخانه بقمچ، بهره‌برداری طرح‌ها در حوزه خدمات شهری و شهرداری‌های «رادکان» و «سیدآباد» چناران، توسعه، اصلاح معابر، آسفالت، جدول‌گذاری و پلاک‌گذاری هوشمند برای منازل شهری رادکان از دیگر طرح های افتتاح شده است.

فرماندار چناران گفت: در حوزه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی ۴۸ طرح برای ساکنان در روستاهای چناران افتتاح شد که میزان اعتبار قابل توجهی را نیز به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در راستای اصلاح نقاط حادثه‌خیز در ورودی روستاهای جاده چناران- قوچان، چند طرح در روستاهای «شیخ‌کانلو»،«محمدآباد» و روستاهای دیگر به بهره‌برداری رسید.

مه‌آبادی بیان کرد: افتتاح ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چناران و آغاز عملیات اجرایی ۲ واحد دیگر از جمله طرح‌های دهه فجر امسال در این شهرستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.