جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولان استان یزد با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کردند.

آمادگی مردم و مسئولان یزد برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین،  راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه جاری همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار در ۱۲ شهرستان استان دارالعباده یزد برگزار می شود.

مردم ولایتمدار شهرها و روستاهای استان بار دیگر با حضور گسترده خود در این راهپیمایی که از ساعت ۹ صبح در شهر یزد از میدان آزادی آغاز و در مسیر خیابان‌های فرخی و امام خمینی(ره) تا تکیه امیرچخماق ادامه دارد، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهمترین مراسم‌هایی است که سالانه با مشارکت فعال و آگاهانه مردم شجاع ایران اسلامی برگزار می‌شوددر آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به همین مناسبت جمعی از مردم و مسئولان یزد و مناطق مختلف استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل (ره)، آمادگی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز در کنار سایر ملت قهرمان ایران ابراز داشتند.

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهمترین مراسم‌هایی است که سالانه با مشارکت فعال و آگاهانه مردم شجاع ایران اسلامی برگزار می‌شود .

"مهدی اسلام زاده" با بزرگداشت یاد امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر افزود: حضور گسترده آحاد مردم و دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبلور وحدت و بصیرت و یک رسالت بزرگ ملی و انقلابی است و باید هر سال باشکوه برگزار شود.

همچنین یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: ۲۲ بهمن روز بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و امسال به دلیل برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است و همه مردم و مسئولان در کنار هم برای برگزاری باشکوه آن اهمیت قائل شوند.

حجت‌الاسلام "سید حسین حسینی" افزود: امروز چشم دوست و دشمن به مشارکت مردم ما با هر نوع دیدگاه و سلیقه به راهپیمایی ۲۲ بهمن و سپس ۱۱ اسفندماه دوخته شده و باید همگان همانند گذشته با درک شرایط منطقه و جهان اسلام و دشمنی‌های استکبار این مراسم را جدی بگیرند .

همچنین یکی از فرهنگیان یزدی با اینکه همراه خانواده خود فردا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جدی شرکت می‌کند افزود: فرهنگیان و دانش آموزان همواره در کنار نظام الهی و انقلابی خود بوده‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم جدی‌تر از همیشه مشارکت دارند.

"رضا دهقان" افزود: برخی مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد که مسئولان به دنبال حل آنها هستند و هیچ مسئله‌ای نباید موجب جلوگیری از مشارکت نسل جوان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شود.

یکی از بانوان یزدی هم با بزرگداشت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: چشم جهانیان به حضور مردم ایران در میدان‌های مختلف به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده و همه مردم و مسئولان باید برای کوری چشم دشمنان که توان دیدن عظمت کشور ما را ندارند در این روز بزرگ ملی و پیروزی گسترده شرکت کنند.

همچنین یکی از مغازه داران یزد هم گفت: در روز ۲۲ بهمن ۵۷ ملت ایران از یوغ رژیم ستم شاهی آزاد گشت و طعم پیروزی و احیای دوباره اسلام ناب محمدی (ص) را چشید و بنابراین بسیار اهمیت و دارای عظمت است.

"حسین برزگر" افزود: تهدید نرم و جنگ ترکیبی علیه نظام به صورت گسترده ادامه دارد و برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شکست اهداف دنیای استکباری است و همه باید همانند گذشته با احساس تکلیف مشارکتی گسترده داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۵۰ نقطه در شهرها و مناطق روستایی با حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام "محمدحسین متوسل " افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان یزد از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور آحاد مردم از مسیر خیابان فرخی و شهید بهشتی به طرف چهار راه شهدا و تکیه تاریخی امیرچقماق برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم مناطق استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: این راهپیمایی در شهرستان اشکذر از ساعت ۱۰ از میدان بسیج، در مجومرد از ساعت ۱۱ از میدان امام علی(ع)، در مهدی آباد رستاق بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد صاحب الزمان (عج)، در خضرآباد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا و در ابرکوه از ساعت هشت و نیم صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در شهرستان مهردشت ابرکوه از ساعت ۹ صبح از میدان شهید سلیمانی، در زارچ از چهار مسیر حسینیه اله آباد، مهدیه سرچشمه، مسجد امام حسین و محمدآباد و میدان شهدای توده، در میبد از ساعت ۹ از شهیدیه و بیت آیت الله مرحوم اعرافی به سمت میدان ۱۵ خرداد و به سمت مصلی و در هرات از ساعت ۱۰ صبح از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

متوسل گفت: در شهرستان بافق از ساعت ۱۰ صبح از بسیج تا مسجد جامع، در شهیدیه میبد از ساعت ۱۰ از گلزار شهدای گرد فرامرز، در شهرستان تفت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از حسینیه امام به سمت گلزار شهدا، در مهریز ساعت ۱۰ از میدان شهدای گمنام به سمت میدان ولی عصر(عج)، در اردکان ساعت ۱۰ از مسجد کوشکنو و در مروست از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجد امام حسین برگزار می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.