ورزشگاه لوسیل قطر برای دیدار فینال جام ملت‌های آسیا آماده شد.

قطری‌ها جشن قهرمانی را تمرین کردند! (عکس)

به گزارش قدس آنلاین، قطری‌ها پیش از آغاز مسابقه فینال سکوهای ورزشگاه را آماده جشن قهرمانی و حمایت از تیم قطر کردند تا با حمایت ویژه هوادارانشان عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را تکرار کنند.

روی سکوهای ورزشگاه لوسیل در کنار صندلی‌ها پرچم تیم ملی قطر قرار گرفت تا هواداران عنابی‌ها یکدست و با هماهنگی بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند و سکوهای ورزشگاه با شکل و شمایل خاصی در اختیار تیم میزبان قرار بگیرد.

همچنین پیش از شروع مانور تمرینی مراسم شروع مسابقه انجام شد تا به بهترین شکل برگزار شود، این دومین مسابقه.ای است که در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود، بازی افتتاحیه و فینال جام ملت‌های آسیا در این ورزشگاه ۸۸۹۶۶ نفری برگزار شد.
قطری گ‌ها که دوره گذشته در امارات به عنوان قهرمانی رسیده بودند این‌بار در تلاش هستند تا در کشور خودشان عنوان قهرمانی را کسب کنند و به همین واسطه تدارکات ویژه‌ای برای جشن قهرمانی احتمالی دیده.اند که باید دید در نهایت آنها قهرمان خواهند شد یا این جشن ویژه در کشور قطر برای اردنی‌ها برپا خواهد شد.

قطر با شکست سه بر دو ایران و اردن با شکست دو بر صفر کره جنوبی فینال مسابقات را برگزار می‌کنند، این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.