۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
کد خبر: 963966

۴۵ زندانی نیازمند و واجد شرایط در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز شنبه با حضور معاون اول قوه قضاییه از زندان مرکزی مشهد آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

آزادی ۴۵زندانی نیازمند زندان مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، از میان ۴۵ زندانی واجد شرایطی که امروز با بدرقه خدام بارگاه رضوی از زندان آزاد شدند، ۱۸ زندانی با بهره‌مندی از ارفاقات قضایی، ۱۵ زندانی با مجموع بدهی ۲۱۰ میلیارد ریال پس از اخذ رضایت یا تخفیف شکات و مشارکت ستاد دیه استان و ۱۲ نفر نیز با همیاری خیرین و نیکوکاران حوزه مددکاری این ندامتگاه از زندان آزاد شدند.

معاون اول قوه قضاییه در حاشیه این مراسم گفت: سازمان زندان‌ها در راستای اجرای وظایف ذاتی خود برای باز اجتماعی کردن زندانیان و بازگشت آبرومندانه آنها به زندگی موفق عمل نموده و در این دوره تحول و تعالی که در زندان‌ها جاریست، اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی موفقیت آمیز ارزیابی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق از همکاری مقامات قضایی در پیگیری وضعیت مشمولین ارفاقات و تاسیسات قضایی تقدیر کرد و اظهار داشت :هرگاه متولیان امر به این نتیجه رسیدند که یک زندانی متنبه شده است و امکان بازگشت به جامعه را دارد باید شرایط آزادی وی را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.