دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم سراسر ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را در بردارنده پیام روشنی هم برای دوستان و هم دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم ایران با حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب حرف اول و آخر را می‌زنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری: مردم ایران در تمام صحنه‌های انقلاب حرف اول و آخر را می‌زنند

سردار سرلشکر «سید یحیی رحیم صفوی» امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در جمع باشکوه راهپیمایان دارالعباده یزد که در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تکیه تاریخی امیرچخماق اجتماع کرده بودند، اظهار کرد: در ابتدا وکیل هستم سلام مقام معظم رهبری را به شما مردم دارالعباده و دارالعلم یزد برسانم.

وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت و گسترش همه جانبه شهر یزد طی سالهای اخیر با تعامل خوب مردم و مسئولان استان، گفت: حماسه پرافتخار حضور شما مردم و حماسه‌ی امروز مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با آغاز ماه شعبان بیانگر ظرفیت پایان ناپذیر حمایت مردمی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

رحیم صفوی این حضور را در برابر دیدگان صدها خبرنگار داخلی و خارجی را بیانگر پیام روشنی هم برای دوستان و هم دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: این حضور پرشور تحلیل تمام تحلیلگران دنیا را دستخوش تغییر کرده و این سوال را در اذهانشان ایجاد می کند که چگونه به رغم تمام مشکلات و کاستی‌ها، باز هم مردم پای انقلابشان هستند و امیدواریم مسئولان نیز این دغدغه را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

وی با بیان این که ثروت اصلی مردم یزد دینداری، سختکوشی و خردمندی آنان است، گفت: مطمئنم یزد در برنامه هفتم توسعه بسیار رشد یابنده و بالنده از معضلات کنونی عبور خواهد کرد.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری حضور آگاهانه و اتحاد و انسجام مردم و مسئولان استان یزد را نشان دهنده عزم و اراده برای عبور از وضعیت فعلی و تغییر به وضعیت مطلوب دانست و گفت: حضور شما در انتخابات اسفندماه به عنوان مهمترین رویداد چهار سال آینده کشور نیز در همین راستا شکل خواهد گرفت و این پیام را به بدخواهان ایران و اسلام می رساند که مردم ایران با حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب، حرف اول و آخر را می زنند.

وی افزود: همانگونه که در دفاع مقدس با عزم راسخ، سرنوشت تمامیت ارضی و استقلال و آزادی ایران را رقم زدید، امروز نیز بعد از ۴۵ سال همچنان این مسیر استقلال، پیشرفت و آزادی و رسیدن به وضعیت مطلوب را رقم خواهیم زد.

سرلشکر رحیم صفوی با طرح این سئوال که آیا پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب کبیر اسلامی، دشمنان ما قوی‌تر شده‌اند یا ملت ایران و انقلاب اسلامی قویتر شده، تصریح کرد: آمریکا پس از فروپاشی شوروری تلاش کرد به تنها ابرقدرت جهان تبدیل شود و براساس نظریه پایان تاریخ به همراه اروپایی‌ها بر تمام ملتهای دنیا تسلط یابد و قدرتهای بزرگی مانند روسیه، چین و ایران را ضعیف نگه دارند.

وی ادامه داد: اما امروز اکثر تحلیلگران جهان به تغییر هندسه قدرت جهانی اذعان دارند و معتقدند قدرت اوراسیایی در قاره آسیا در حال شکل گیری یک قدرت جدیدی بالاتر از قدرت آمریکاست.

وی افزود: موضوع دیگر شکل گرفتن قدرت جهان اسلام شامل ۵۷ کشور اسلامی و قدرت مقاومت اسلامی در سراسر جهان است و هرچند مزدوران آمریکایی چند سال قبل اعلام کردند که می خواهند خاورمیانه جدید را شکل دهند و لشکرکشی‌هایی به منطقه با همین هدف شکل دادند ولی آیا آمریکایی‌ها پس از ۲۵ سال کشتار در افغانستان و عراق باعث ضعف ایران شده اند؟

وی با اشاره به شکست توطئه‌های آمریکایی‌ها در اوکراین، گفت: آمریکایی‌ها همچنین با حمایت مالی چندین میلیارد دلاری برخی کشورهای عربی و دولتهای غرب آسیا مثل ترکیه و اردن برای عقیم کردن مقاومت اسلامی نیز تلاش کردند و با روی کار آوردن داعش چندین هزار نفر مردم سوریه و عراق را کشتند، اماکن مقدسه را منفجر کردند ولی فرزندان قهرمان شما و مدافعان حرم و فرمانده دلاورشان حاج قاسم سلیمانی و نیز مجاهدین افغانستانی و پاکستانی و لبنانی به کمک مردم عراق، آنان را شکست دادند.

رحیم صفوی به مقاومت مردم غزه در چهار ماه گذشته در برابر رژیم صهوینیستی با حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در این باریکه در شرایط قطع آب و برق و دارو اشاره و عنوان کرد: غزه ویران شد و تاکنون بیش از ۲۷ هزار شهید در این مسیر فدا شدند ولی شکست ، حاصل این وحشی‌گری صهیونیستها شد.

وی از مردم هوشمند و زمان شناس یزد برای حضور حداکثری و رای دادن به نماینده اصلح خود دعوت کرد و گفت: این حضور سرنوشت ساز در تغییر مسیر به مطلوب و رفع کاستیها و پیشرفت استان و کشور و اقتدار این ملت و نظام نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی و رفع تنگناهای کشور طی چهار سال آینده و برنامه هفتم توسعه موثر خواهد بود.

رحیم صفوی در پایان تاکید کرد: به کسی رای بدهید که مردم دار و دین دار باشد و به آینده شما مردم اهمیت بدهد و درد مردم یزد را بفهمد.

برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی یزد قبل از شروع راهپیمایی، برگزاری برنامه های فرهنگی اجتماعی و سرودهای پاتوقی، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان یزدی، قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی از دیگر بخشهای مراسم یوم الله امروز یزد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.