مریم سعادت گفت: پرویز خان فیلم شریفی است و ساخت آن هم شریف بوده است.

مریم سعادت: امیدوارم ساخت فیلم‌هایی از جنس «پرویزخان» بیشتر شود

مریم سعادت بازیگر فیلم سینمایی «پرویز خان» درباره بازی در این فیلم می‌گوید: ویژگی این فیلم در این بود که نقش کسی را بازی می کردم که حضور داشت و من او را ندیده بودم. من خودم هم تا پیش از ساخت این فیلم، آقای دهداری را چندان نمی‌شناختم اما امیدوارم از این جنس فیلم‌ها زیاد ساخته شود.

وی درباره تجربه همبازی شدن با سعید پورصمیمی تاکید می‌کند: فقط احساس لذت بود و از ایشان بسیار آموختم و این تجربه برایم توفیق بود.

این بازیگر در ادامه با اشاره به اهمیت ساخت فیلم‌های بیوگرافی و شخصیت‌محور تصریح می‌کند: به نظرم چقدر خوب است از این بزرگان فیلم بسازیم و به جای اینکه اینقدر فیلم‌های کمدی داشته باشیم که خیلی هم خنده‌دار نیست و بیشتر حرص درآر است، سراغ ساخت فیلم‌هایی برویم که درباره بزرگان ایران است؛ بزرگانی که مردم نمی‌شناسند. سرزمین ما بی‌شمار افراد بزرگی دارد که باید به مردم شناسانده شوند و با این شناخت از آن‌ها قدردانی شود.  

مریم سعادت: امیدوارم ساخت فیلم‌هایی از جنس «پرویزخان» بیشتر شود

این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا پرویز خان مورد استقبال قرار می‌گیرد یا نه گفت: قطعا این اتفاق خواهد افتاد نه به خاطر حضور من بلکه به خاطر بازی درخشان سعید پورصمیمی و به خاطر زندگی شریف پرویز دهداری.

سعادت در پایان تاکید کرد: پرویز خان فیلم شریفی است و ساخت آن هم شریف بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.