معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان و دستگیری تعدادی از تروریست ها در روزگذشته، جزئیات بیشتر این ماجرا را تشریح کرد.

هلاکت یک داعشی و دستگیری تعدادی تروریست در کشور

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان گفت: این عنصر تروریستی ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته از مرز سوسنگرد- چزابه وارد کشور شد، دستگاه‌های امنیتی هم که او را در کنترل و رصد خود داشتند به او دستور توقف دادند که این فرد تروریست به دستور ماموران امنیتی توجه نکرد و اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کرد.

وی اضافه کرد: با آغاز تیراندازی توسط این تروریست درگیری بین او و ماموران ما آغاز شد و این فرد تروریست به هلاکت رسید و با این که او بیش از ۲۵ گلوله شلیک کرده بود به لطف خدا آسیبی متوجه نیروی ما نشد.

میراحمدی تأکید کرد: دستگاه اطلاعاتی ما اشراف خیلی خوبی را خصوصاً بعد از حادثه تروریستی کرمان روی تحرکات تروریست‌ها دارند و تروریست ها را در کنترل خود دارند که روز گذشته هم تعدادی از آنها را در سراسر کشور دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سرنخ اقدامات تروریستی و تروریست ها به رژیم صهیونیستی متصل است، گفت: اینها به دنبال ایجاد شبکه هستند. داعش را در عراق، سوریه، لبنان، یمن و کشورهای مختلف ایجاد ‌و تجهیز کردند تا این ظرفیت را علیه جمهوری اسلامی به طور مستقیم به کار گیرند که به دلیل توانمندی‌ها و اشراف خوب دستگاه‌های امنیتی ما تا به حال به جز مواد خاص موفق به اجرای نقشه های شوم خود نشدند.

معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: تروریست ها تلاش‌های زیادی را برای ضربه زدن به کشور و مردم ما انجام می‌دهند که همواره به دلیل بیداری مردم و دستگاه اطلاعاتی موفق به انجام نیات شوم و پلید خودشان نشدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.