دولت مستقر در نوار غزه از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ترویج دروغ پردازی‌هایش در راستای توجیه بمباران مراکز غیرنظامی نوار غزه خبر داد.

دروغ پردازی‌های تل‌آویو برای توجیه بمباران مراکز غیرنظامی

به گزارش قدس آنلاین، دولت مستقر در نوار غزه تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در زمینه ترور خبرنگاران فلسطینی ادامه می‌دهد.

در این گزارش آمده است: صهیونیست‌ها می‌کوشند با ساختن روایت‌های دروغین زمینه را برای ترور بیشتر خبرنگاران در نوار غزه مهیا کنند.

دولت نوار غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی روزنامه نگاران و خبرنگاران را به شهادت می‌رساند تا اتفاقاتی که در نوار غزه رخ می‌دهد به گوش جهانیان نرسد. این در حالی است که اشغالگران در خصوص مراکز درمانی و نیروهای امدادرسان و مسجدها دروغ پردازی می‌کنند تا هدف قرار دادن این منطقه‌ها را توجیه کنند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش‌های میدانی، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز بیش از ۵۰ حمله هوایی علیه رفح انجام داده اند.

منابع پزشکی تاکید کردند که تاکنون در جریان حمله‌های مذکور علیه ۱۴ خانه مسکونی و سه مسجد در رفح ۱۱۰ فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده اند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نیروهای امدادرسان هنوز نتوانسته اند خود را به برخی از خانه‌های ویران شده در رفح برسانند و افراد را از زیر آوار خارج کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.